måndag.

fan vilken dag, och är den inte slut
haha känner att jag inte är världens mest posotiva människa för tillfället....
vaknade iaf klockan 8!! steg upp och gjorde frukost sen skrev jag mitt miljöarbete
skönt att jag är klar nu!
efter det klädde på mig osv och sedan pluggade jag matte i typ en timme innan jag for till skolan
såg film på svenskan och gjorde väl typ ingenting på medicinsk haha
fick iaf sluta vid kvart över 3 istället för 4 så det var ju kanoners!!

har grymt ont i halsen och huvudet och fortfarande 7 kilo läxor som måste göras
varförvarförvarför ska allt sparas till sista veckan? skjut mig!
samhällsprov imorrn och matte D nationella på onsdag, kuul jävla liv, nej?
så ikväll ska jag väl sitta inlindad i en filt tillsammans med samhälls och matte böckerna
sen måste jag hinna förbi josse också som far imorgonnnnnn
hur ska jag överleva en heel månad utan henne är ju frågan? haha
nu ska jag nog lägga mig o sova en time så jag orkar med resten av denna dag överhuvudtaget!!
pusshej


Och du får inte andas på min panna,inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för,all den oreda du ger.
Och du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre, Än att du gör allt emot mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0