mätt.

satan så mätt jag är!
kvällen har spenderats med erica,bella och lisa hemma hos lisa i ursvikeenn
det blev kladdkaka,popcorn o grönsaksdipp,och cola hihi
sen såg vi en film,27 dresses,den var helt ok
vi kollade på också på dokumentären om brttann på tv4
sjukt liv hon har alltså,inte konstigt att man rakar av sig håret?!

dagen har  iaf spenderats som luciaaa, elelr ja tärna men ni fattar
klockan 13.00 vare samling,vi uppträdde på folketshus, sen ut till aurum för julbord nummer 4 denna vecka,jag ville spy!
sen sjöng vi i st:olovs klockan 4 och på tempelriddarna klockan 6
en heeel dag,har grymt ont i ryggen efter att stå rätt upp och ner i flera timmar typ
men det är iaf roligt:D!
imorrn är jag heeelt ledig,från lucia och allt
känns så grymt skönt,borde dock städa mitt rum, och plugga......
ÅH hata skolan just nu! KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
jaja det löser sig alltid
nu borde jag typ sova,jag är tlöttttt
pusshej

Kommentarer
Postat av: snyggjesper

var inte ledsen för att du blev dissad! det kommer nya chanser..

2008-12-07 @ 01:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0