morgon.

god morronnnn
har sovit så jävla gott inatt,mmmmmmmmmm
somnade då vid halv 11 och sov till typ 10 så nästan 11 timmars sömn!
det behövdes!!!!
börjar klockan 12 idag,grymt skönt vill jag lovaaaa
en mindre bra grej är att det visar sig att jag glömt mina nycklar i nyhamn och eftersom att challe tappat bort sin skåpnyckel för 100år sen(om hon ens nån gång haft en?) så har vi ingen nyckel till skåpet idag!
men ja vi får väl klara oss ändå hehe
svenska och medicinsk grundkurs står iaf på schemat idaaag
sen efter skolan så bär det iväg med lucian,nu har vi ju som kört igång på riktigt och är alltså lediga endast en dag på 2 veckor,friskt!!?
ikväll är det iaf så att jag ska vara lucia i skelleftehamn klockan 19.00 BE THEREEEEE
måste dessutom gå till skolan idag eftersom att jag inte har ngn cykelnyckel heller......
pusshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0