sinussatsen är min vän.

hejhej
sitter på skolan!!!!! haha tror aldrig jag varit här såhär sent,undra om jag är inlåst??
pallar som inte gå på stan eftersom jag gjorde det i 1000 år igår osvs
sen behöver jag plugga matte vilket jag har gjort
matte d är inte min bästa vän men det gick helt okej
nationella på onsdag gaaaaaah!!!
hur som helst så har vi lucia klockan 5 så jag ska väl snart bege mig ditåt
ikväll är det byske som är på tur, den sista kyrkan förutom lands på lördag då
imorgon ska vi lussa hela dagen, vi har alltså samling 06.15!!!?
HUR SJUKT ÄR INTE DET!
sen ska vi köra runt på en massa företag etc, peppar ändå lite
jag slipper iaf skolan hehe

på tal om att slippa skolan så sket jag i individulla i morse
hade sovmorgon till 1 grymt skönt!!♥
sen religionsredovisning av satanismen haha
sen plugg somsagt en bra dag typ!!

imorgon äre iaf luciavaka för många kanske? det är iaf balzac men dit ska jag inte
jag är dock grymt sugen typ haha men ja det blir nog inte så bra med tanke på att jag ska lussa hela lördagen också....
taggar för annandan istället hihi
nu äre dags att packa ihop alla matteböcker och gå mot stan
middag på aurum med luciorna grymt god mat vill jag meddela haha
SMARRRRRR!
ha en bra kväll
pusshej

enda vettiga bilden jag hittade på datorn hahahaha
men god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0