tuesday.

tjenare
idag har jag fan vart duktig, eller ja nu när jag komit hem
har gjort bort biologin på typ 40min,fan vad snabbt allt går om man bara koncentrerar sig haha!!
sen så var jag en sväng på stan med josse efter skolan, hittade jätte mycket fina kläder för en gångs skull!?
måste typ fara ner imorrn o köpa!!
ikväll blir det lucia såklart, på medlefors idag!
sen imorgon ska jag upp tidigt tidigt för att vara på rönnskär och sjunga stilla natt på tyska för några tyska gubbar
illa eftersom att vi egentligen har sovmorgon till 10, jag kommer behöva stiga upp typ 6
bra eftersom att vi kommer få lite pengar,wei:D

nu dags för mat och ombyte
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0