we are braking free.

SÅÅÅÅ SKÖÖÖNT!
inga mer prov eller något på typ en månaaad LOVE!!!!!
nationella gick bra, relativt iaf haha wei
sen så har jag varit effektiv o köpt typ alla julklappar också gud så duktig jag är!
hittade också en skit fin kavaj på cubus som jag tittat på förr men den kostade 399 men IDAAAG vare rea, endast 149 kronorrrr
den blev min dirren!!

ikväll blir det somsagt pepparkaksbak med my homies
myspys!!
imorgon hade jag tänkt se bio, är ju typ den enda som inte sett twilight än så
ska bara kirra någon som vill se med mig också haha
det löser sig nog
pusshej

hejjeeee

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha isf är vi två ;)

2008-12-18 @ 19:15:51
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0