you´d better hurry up, tommorow´s christmas day!

yo!
nu hoppas jag att alla köpt sina julklappar och att diverse inköp inför mogondagen är klara
dagen började med att jag sov länge, typ till halv 12
sen gick jag till erica med pengar, kolalde lite gamla filmer o bilder på hennes dator sen fick jag en kaka
hennes mamma gör vääärldens godaste chokladkakor, MUUMS!
sen gick jag hem
såg sista avsnittet av the hills och grät ju typ när lauren och heidi var vänner haha, gud jag är en sån mes!!
sen följde jag min mamma och bror på stan för att köpa lite grejer
nu är jag hemma igen och hoppas på middag snarast
vi ska tjuvstarta med lite julmat, smarrigt!

ikväll blir det troligtvis uppesittarkväll med bingolotto och en massa julgodis och pepparkakor osvosv
mys helst enkelt!!
sen imorrn äre ju julafton, gud så mysigt
vi ska iaf vara hemma med hela tjocka släkten( som inte alls är speciellt stor)
blir nog mycket braaaa
dock ska vi äta FÖRE kalle i år? det blir ju skumt men ja det får gå ändå
ha en bra jul
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0