AJ buhuu

MIN RYGG!?
vad hände på träningen igår? haha alltså jag har så ont att jag inte vet vars jag ska ta vägen?!
Vaknade i morse och kom knappt upp ur sängen sen mådde jag rå illa, kändes som om att jag skulle spy!
Min rygg gjorde så jävla ont! Men jag tog lite alvedon och for iväg till skolan, dagen gick rätt bra med typ kl3 så vart smärtan ajaj igennn
men nu har jag fått ännu en alvedon plus varma kläder så nu mår jag bättre :D
Borde typ plugga men mitt huvud känns fortfarande tungt......får se hur jag gör där ;)

Men på söndag ska vi iaf ha match wei hahaha ändå skoj!!!
Fast jag suger apa nu men aja det ska nog lösa sig ;)

vet inte om jag har så mycket mer att säga?
Imorgon äre torsdag vilket betyder fotografisk bild och jag vet itne vad jag ska fota?!?!?!?!
Vi ska göra reklam för något och jag har ingen aninnggg?! Känner typ paniken.....har inte ens en liten idé ÅHHHH
Sen håller jag på skriva mitt CV måste ju söka sommarjobb så man får lite moneymoney!
aja allt löser sig säkert haha det är mitt enda hopp just nu

PUsssssimage80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0