breathe

(ps glömde publicera förra inlägget så det var som från igår)

Idag vare iaf friluftsdag somsagt
Vi började med att åka lite skriller i det vackra(?) vädret, det var väl sådär lagom skoj
sen luch som var typ fisksås...tur att det fanns korv!!!
sen gick vi upp till erikslidsbacken
jag och mina kära kompanjoner typckte att backen var alldeles för obrant så vi sökte oss till ett brantare alternativ som sedan fick smeknamnet "mördarbacken"
vi plumsade upp i snö som var upp till Pärs knän(han e JÄÄTTElång)
väl däruppe försökte vi göra ett spår ner men ja det gick väl sådär.....
allt slutade med att jag gick ner igen utan att fått prova åka och Viktors skor blev fulla av brun gegga
Jeser såg ut som ett monster MAHAHAHAHhahaha ok

     



Ikväll alltså typ NU?? borde jag plugga engelska...vi har prov imorrn och jag har som itne lagt så mycket energi påredär
men ja klockan är ju typ 7 nu så jag ahr ju 2 timmar innan Grey´s börjarr♥

Have a nice evening
KISS

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, kul dag vi hade!
Jag snor en bild till min blogg, hoppas det är ok ;)

2008-02-27 @ 20:56:59
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0