köttsoppa med klimp

Dagen började med lite sovmorgon som följdes av en NK lektion där pelle berättade historier om sin tid i lumpen med speedo badbyxor.......
sen efter lunch hade vi engelska prov och anneli är så himla jobbiggggg nae men provet var efterblivet!
Sen vare ju då fotografisk och vi var typ 4st där så jag och julia gick in till stan och där bestämde vi oss för att gå på waynes och ta lite fika hihi
det var supergottt!!! vi delade på en kladdkaka och en chokladboll♥
sen hade jag körlektion och det gick väl sådär...jag parkerade och jag är så HIMLA dålig på att backa!?!!?!!! det är ju fan mega svårt...MÄ
till middag åt vi köttsoppa....inte min favorit eftersom att det var köpes! Farmors hemgjorda däremot, det är grejer det!!!

nu sitter jag här och känner hur jag njuter av att veta att det bara är en dag kvar och sen äre LOV
jag är så HIMLA peppad på hemavannn åhhh det ska bli så skönt att komma bort lite och umgås med mina favvoss♥



aja nu ska jag ta och byta om för jag ska fara och röra lite på fläsket med jossornaaaa mihihih

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0