lala

Måndag igenn och prov i miljöv vilket ju känns njaaa sådäärrrrrr
har väl pluggat typ 1sek hehe men ja det går väl som det går
sitter på fotografiska....vi ska tydligen göra ett bildrepotage om en plats?
rätt lätt fast  bara man kommer på ngn bra plats så blire nog lungan!
det är ändå skönt för vi får 12 jävla lektioner på oss alltså 6veckor haha det innebär att jag kan tare rätt lugnt iaf :)

igår jobbade jag somvanligt och det var sååå kallt åhh jag är SÅ less på örjanshallen hdjsahdjskhdsjadhsa kuk

men vi har iaf bestämt att det blir HEMAVAn på sportisss !!!
Måndag till torsdag :) fan vad nice! lite snowboard, sol(förhoppningsvis), basta osv!
det blir så himla great!!!!

sen kom mamma hem igårkväll från stockholm, hann inte titta på det hon köpt till migg hihi men det får jag väl göra ikvälll :)
sen har vi vå sista teori lektion på guldstaden idag! WEI satan så skönt
nu blire att börja nöta faserna josse!!!! snart ska jag köra billl!

jamen ja det var typ det jag hade att säga idag nu äre bara typ 40min kvar av denna lektion...bläimage89

jag^^?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0