lalala

hahah
nae okej men GRATTIS CHALLLEEEEEEE♥♥
min vän charlotte har idag blivit en godkänd bilförare!!! fan så najs grattis :D
själv så hade jag min sista teori lektion idag så det är ju iaf en bit på vägen haha (A)
jag och josse började också med dom där himla faserna och det var fan svåårt!!? men ja vi har ju kasnke inte pluggat sådär över mycket på det heller så hehe

dagen har vart himla bra typ, matten vart ju en positiv överraskning såd et var kingeling :D
sen gick provet bra osv så ja det är heelt okok nu!!

ikväll har jag gängat hos ljugsan, vi bara låg och pratade och kollade lite bilder på hennes dator
sen ahr jag skrivit ner alla fittglosor till engelskaprovet
sen åt jag och såg american idol...haha alltså endel måste ju vara fejk? eller kan var va sådär skum?!!?

känner mig inte så peppad på morgondagens skogsinfo eller vafan det nu var men ja det kan ju kanske vara ball, man vet aldrig ;)
sen finns andra saker som också kan förgylla min dag men det är hemligt hehe
lycka till!!!!

Björn Gustafsson♥

Kommentarer
Postat av: Challe

Tack plömms. snart äre din tur! :D

2008-02-27 @ 15:54:27
URL: http://challans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0