life is great

Idag tog även min kära vän erica sitt körkorrrtttt GRATTIS?
Så hon hämtade upp mig,josse och bella vid 6 sen skjutsade vi bella till anton innan vi drog vidare bort till kvantum. där handlade vi lite smått och gott inför friluftsdagen i morgon och sen for vi hem en sväng och bytte om till fotollsträningen
vi hämtade upp agnes vid 10 i 8 sen har vi vart och tränat och nu har jag just kommit hem
borde egentligen pluggat engelska men det får väl bli i morrn istället :)
dagen spenderades på skolan sen hade vi ngt grejs om skogen som ju var sådär lagomt spännande......alltså inte alls så spännande! sen vann vi inte ens tävlingen heller?

imorgon äre somsagt friluftsdag, vi ska typ chilla med skridskor och lite pulkåkning och sen får vi fara hem
hade tännkt fara till galtis men jag pallade som inte...sen ska vi ju ändå till HEMAVANNN på måndag så hihihih
men jag hoppas solen visar sig och att det blir en kanondag

pusshejj

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0