lördagsgodis

hejhejhallåe

ehm igår var vi på open jam! det var ju typ skoj hahah
rockringsbruden var definitivt min favvo (L) MAHAHAH
nae menva hon var snygg :)?
   sen for jag josse o erica in till stan, köpte lite karra och sen for vi hem till mig
min käre bror hade lånat ut sitt rum åt oss(ja han har större än mig) så då sov vi där! det var myspys
vaknade dock 06.30 i morse pga att jag glömt he av mitt alarm så det började tjuta och jag blev livrädd för jag trodde att det var brandvarnaren HAhaha men vi somnade om sen iaf

Dagen ahr jag spenderat med min far, vi övningskörde bort till kvantum, handlade lite mat och annat grejs
sen tog vi en korv det var rååå gott!!!

tonight ska vi hem till danne i urviken och se melodifestivalen och trycka chips, godis popcorn ja allt vi bara kan hittaa haha
sen blire upp o jobba imorrn

have a good evening Puss

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0