007

(klockan är 0:07)
Idag har jag färgat håret hihi det blev rött KING
haha nae jag färgade bara lite slingor för min utväxt var 7 meter lång osv så det blev fint :) Taaackkk josseeeee
sen har jag inte gjort nånting och det är kims fel för han vägrar ju stiga upp??? jag fattar inte hur någon person kan sova så mycket som han?!?! det är helt sjukt!!!!
Han for iaf hem sen så då tog jag tag i mitt liv och åt middag, sen ringde jag josse och vi gick upp till ica för att köpa karra.
Danne kom vid typ halv 8 och han hade hyrt en film med Paris Hilton....den var SÄMST
Helt seriöst den sämsta film jag har sett på länge!!!
Sen spelade vi Skip-bo det är ju typ världens roligaste! Jag vann hihi
sen började danne att kasta salt i hela huset och vi dog av skratt HAHA okej jag är alldeles för trött för att vara uppe nu ska jag sova!

SKOLAN BÖRJAR OM TYP 3 DAR! KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0