åhh

alltså fotografisk bild? vad äre för kurs? Okej det är ju som kul att fota o så menva när man får typ 11 gånger på sig att göra saker som typ skulle kunna ta 5 gånger så blir det rätt dryyyygt!!!
Sitter på skolan nu och halva lektionen har snart gått och jag har somvanligt inte gjort någonting!
Funderar som på att gå typ på stan elelr iaf göra något vettigt med min tid?
Har iag tagit nåra fina bilder på torget
  

Ikväll blire friskis o svettis medd josse och josse det blir nog king :)
Sen äre ju fredag imorrn vilket också är king :) :)
Hoppas att det blir en bra helg kasnke blire lite kalas på lördag men då sak ju de flesta ut men tyvärr är man ju förliten fortfarande...men snaaart ;)
NAE nu ger jag fan upp nu far jag hem!!!! haha HEJDÅ

Kim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0