For The Sun

söndagar ska ju vara världens slappaste vilodag typ? Itsället är det bland det jobbigaste jag gör på veckorna....
Jobb 09.00-13.00 sen mat på örjanshallen och bill till norrhammar och träning 14.00-15.00 sen hem duscha och äta mat sen finns det alltid läxor osvosv?!?!
Nu sitter jag och har börjat på min svenska uppsats om ngn man som skrivit ngn bok haha fattar inte ens vad jag ska skriva typ men ja jag hoppas att det blir bra hihi
Kim ska typ komma...snart...om han vill ringa någon gång.....han är inte så snabb?
Hoppas det är någon bra söndagsfilm som vi kan se :)

Sen i morrn äre ny vecka igen...kändes inte peppande!! Men det löser sig alltid haha
ja men det var ju som det...har inte så mycket mer att skriva
i brist på annat att göra kommer lite bilder istället hihi:

image68
Min söta mormor hihi (ps bilden är till dig Daniel)

image69
jag är typ snygg i glasögon? ;)
image70
fine tjejer typ 15år? 14 kanske....Mahahaimage71
hahaha 3 fingrar och en tåimage72
En varm sommarkväll typ 2005



image73
Rätt äckliga moppebrudar?!?!

Haha jamen ja det var väl typ allt
Sen vill jag bara säga att For The Sun är en bra låt(därav rubriken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0