geme sömn

okej hade alltså sovmorgon till kl1 men ändå är jag rå trött och klockan ä bara 10 typ ?
haha hade iaf en slapp skoldag och sen skulle jag till Kim. I morse var det ju som bra väder typ så jag tänkte att äh vafan jag cyklar till skolan och sen cyklar jag till kim...såå långt äre ju inte?
Men kl 16.00 hade vädret ändrats och det blåste och regnade så det blev en ruggigt jobbig cykelfärd från stan till bersan!!!
Sen hade han träning kl 21 så jag tänkte ju som fara hem vid typ 7 halv 8 för att hinna pplugga men nae då hade mamma tagit bilen så då blev det inget plugg. Istället kollade vi på världens sjukaste film Freddy Got Fingered? Jag säger bara så sjuuk film!??!

Tror att jag ska åka buss imorgon till skolan...slutar 4 imorrn också och det är verkligen drygt att cykla hem själv!!!
Men nae nu ska jag sova
Godnattt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0