Happyye

måste ju bara börja och säga grattis till challeee som fyller 18 jävla år idaggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så vuxen hihi

första dan i skolan idag var ju typ rätt bra ändå.....sen käkade vi på dallas för att fira lottepotte så det var ju gott
dock så var det ju inte så bra för min nya livsstil! Har bestämt mig för att börja äta mindre onyttiga saker och träna mer osv jamen bara bli lite nyttigare? Fast javet ändå att det komemr hålla i max 2 veckor haha sen kommer jag känna suget efter lite godis elelr chips eller kakor eller choklad eller ja alllt gottttttttttt ;)
Men nae jag ska verkligen försöka!!!
Känns dock ruggigt jobbigt med skolan ändå...har matteprov fredag nästa vecka? sen typ nationella v 7 och okej det är ändå 5 veckor och låter som en oändlig tid menva? det kommer bara säga pang o sen sitter jag där det suger!!!!
Ikväll har vi vår första träning på typ 100år...vi la ju som ner verksamheten då vi var 4st på varje träning. Men nu hoppas jag då att vi är fler än så för ja det blir ju som så mycket roligare då hihi :D
nae om jag skulle ta och byta ommmmm åh döden man blir så kalll menmen snart ska jag väl svettas till jag dör haha känenr att min kondis är rätt BRA! nae..................

sov gott allaaaa                                                         Kimmmmmm<3image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0