jahapp....

det var den helgen! Dom tar liksom slut så fort?
I fredags var vi iaf hos Challe som fyllt 18 och firade henne med presenter och fika osv :)
   image63

De fina hade hon bakat och sen fick hon mycket fina presenter :) hihi
Sen i går alltså lördag så var jag på bio med Kim :) Vi såg National Treasure...den var RÅ BRA!!! megaspännande
Sen sov jag där och i morse halv 7 blev vi väckta av hans mamma så vid 7 skjutsade dom hem mig och for vidare mot isladan...sen vare ju inte lättkört med all SNÖ som plötsligt bestämt sig för att finnas?!
Jag lade mig i sängen en halv timme sen fikade jag osv och for till örjans. Slet som ett djur i bassängen i 4 timmar sen vare bara att skynda sig till träningen som började klockan 14.00! Det var HUuuur jobbigt som helst typ hahaha men men nu är det över! Ikväll ska jag plugga matte....sen fåår vi se om jag hinner ngt annat men det gör jag nog! det är ju iaf OTH♥

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0