måndag

sitter på skolan och har fotografisk bild....det suger. Jag orkar som inte ta tag i uppgiften så då måste jag sitta här vid datorn en hel timme till!!!!!
Vi ska typ fota torget ur en personlig synvinkel? lätt?!
Sen ska vi göra en reklam annons också...typ ändå kul fast jag vet inte vad jag ska göra  reklam för?!
sen hatar jag måndagar!!!!
Ball att ha hål från 13.00 till 14.35 och sen ha en 90 minuters lektion och sluta fyra?!?!!?! BAJJA

Ikväll ska jag iaf träna...jag josseb och jossel ska på friskis och köra ngt aerobic pass...min ide så jag hoppas att det blir kul! Sen måste jag nog plugga lite matte också...vi har prov på fredag och just nu gå det liite trögt. Matte C kan suga haha
vill bara hem just nu iaf!! sova skulle inte vara helt fel!
på onsdag har jag iaf sovmorgon till 13.05 så då ska jag njuta

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

lätt att ta kort på torget från en personlig vinkel! finns det nån tråkigare plats en torget ?

2008-01-15 @ 02:51:39
URL: http://nyleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0