stress

jag är råå stressad
känns som om jag har en mäng med läxor!!!
-matte prov på fredag
-samhällsredovisning på torsdag
-svenska inlämning nästa torsdag
-NK prov nästa torsdag
Sen ska man ju fan hinna ha ett liv också....träna,vara med kompisar,hinna träffa Kim osv?!?!?!
Nae jag är rätt less på min mattebok just nu...jag orkar ju som inte!!!!
Men ett ljus lyser iaf och det är att jag har sovmorgon till 13.00 imorgon WEiiiii♥
sen gör mitt huvud ont för hela vårt hus stinker av målarfärg!! Vi håller på med att göra om vårt vardagsrummm. Det luktar så starkt!!! bajs
Igår var vi ju somsagt på aerobic pass HAHAha alltså det var ju ruggigt komplicerat!! Värsta dansen och allt men det var kul iaf
Ikväll är det träning igen! Ska springa dit hade jag tänkt...egentligen skulle vi träffas och springa före men nu ska inte Erica dit så då äre ju typ lika bra att springa dit!
Jag lär ju typ inte orka haha det är ju typ långt till norrhammar? Men det får väl gå som det går
Nu ska jag tillbaka till matteboken ett tag till
Hoppas ni får göra ngt kul ikv bye


                        image64 osv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0