Träningsvärk och gramiss

Igår hade vi vår första träning somsagt och dag mår mina baksidor på loven inte så bra...haha
Jag är ju faktiskt pinsamt otränad!!! Men vi var iaf typ 10st så det var ju ett framsteg YESS

åh grammisgalan ikvälll hihi det blir nog braaaa :)
hoppas någon rolig vinner...sen vill jag ju se amanda uppträda med en ny låt o de!!!!
annars händer inget spännande just nu...har räknat matte men det gick sämst
vi ska alltså ha ett prov i veckan fram till vecka 6 och det kändes ju sådär lagom bra....ibland undrar man ju hur man tänkte när man valde natur haha?!
Men men till helgen ska vi iaf fira challeee sen blire nog bio på lördag så då har jag ju ngt att se framemot iaf :)

sen vill jag bara säga att please don`t stop the music är världens bästa låt!!

nae jag tror fan jag ksa göra lite var oboyy innan jag far till jossee... håller på att frysa ihjälll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0