äntligen!!

YES MIN IPOD ÄR I MIN HAND HIHI!!!
den är så fin och röd haha
nae men gud så fin den är!!!
måste typ ut på en promenad bara för att få lyssna på musik i min underbara ägodel!!


I söndags var jag och såg Sex and the City filmen, sjuuukt bra!!!
grät och skrattade på samma gång typ! SE DEN!

igår var jag ledig och gjorde inte så mkt, chillade med linn och jossan en stund, vi gick en promenad osv!
sen på kvällen var jag med Viktor :) Vi skjutsade Linn och josse som skulle åka gummibåt i älven, dock hade dom inga åror så jag var lite orolig haha men dom överlevde!! ;)
idag har jag jobbat och sen spelat match, vi förlorade med 3-2, så det sög!!
men Erica och Monika fick göra var sitt mål, HURRA!
plus att det är ju ändå framsteg från förra säsongen,hehe

tänkte bara göra lite smygreklam för ICA MAXI!
hittade dessa mega sköna och bra på alla sätt och vis skor för endast 50kr!!!!!!!!!!!!!!!!
GULD


pusshej

Kommentarer
Postat av: hallelåja!

en nöjd Anna B :)

2008-07-01 @ 22:32:35
Postat av: willepille

vilka bruna ben du har, nästan som pipppiii :)

2008-11-06 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0