hellu

mitt liv har varit hektiskt!
jobb,kompisar,piteå osvosv
har dock haft mkt kul, piteå var king, hade ju faktiskt lite FÖR kul,host............
sen hade vi personalfest på jobbet igår, superskoj!
det vart mat i sinne, volleyboll, bad, bastu, lekar mm
hur kul som helst!!
idag har det varit mycket mycket varmt!! men jag klagar inte haha
bara typ 2 månader för sent men ja...
börjar klockan 1 i morgon men var dum nog att boka en klipp tid klockan 8, kändes smart då men just nu endast jobbigt
men kul att få klippa bort lite av mitt slitna hååår!! kan behövas hehe
men men
ikväll har erica varit här, vi har sett oth och gråtit som vanligt
det är så sjuuukt jävla bra!!! lovelove
är ensam hemma inatt, SKÖNT!
dock hatar jag alla långbeneskrank!
har typ dödat 5 st i mitt rum redan och det lär bli fler innan jag somnar.....
godnatt
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0