inte igen

jag hatar att raka benen!!!!
jag lyckas alltid och då menar jag verkligen ALLTID att skära mig!!?
och det slutar ju aldrig att blöda heller, NAE!
varför har man ens hår på benen är ju en fråga? satan så sur jag blir!

jag har iaf varit ledig nu  i 2 hela dagar,weii
och tro det elelr ej men jag har umgåtts med min käre mor ooch vi har inte bråkat nästan nånting!!
det är ju nästan helt otroligt haha, tro mig!
igår så for vi till falkträsket med saft och bullar och solade
hann dock bara sola typ 1.5 timmar innan regnet öste ner............
vi skyndade oss in i bilen och drog på stan istället
där vandrade vi omkring, jag handlade en ring, en tröja och ett puder(jag har börjat spendera pengar...)
sen åt vi en smarrig middag på Tatung, mums
idag har jag mamma och bror varit i gullsand och solat
badade till och med en stund, första(!!) badet för i år, här i Sverige alltså ;)
sen så kom pappa hem idag från sin fiske trip och hade typ en hel kasse med fisk med sig, ÅHNEJ
nu kommer vi ju måsta äta upp allt det där......blä!
men jag tycker ändå att han har vart duktig som fångat så mycket fisk hehe

ikväll blir det troligtvis att fara o fika på båtmuseet med josse o gänget!
grymt mysigt, är ju så himla bra väder nu så man får passa på!!
vill också hälsa till Erica gumman som är saknad av oss alla här hemma!!
Hälsa allas vår farmor Britta,hihi puss
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0