ledig

wihoooo
idag är jag ledig
hatar vädret!!
jag har städat.....det sög också!
men nu är jag klar, känns inte riktigt som att jag har vaknat än?
Viktor sov här inatt så jag steg ju typ nyss upp haha (A)
vet itne om det händer så mycket i livet just nu...?
helgen spenderades på trästock i fredags och i josses stuga i lördags
satan vad vi åt godis!!? jag höll på att spy!! haha
men lite gott var det ju också hihi
jag jobbar resten av veckan, VARJE dag.....var egentligen ledig på torsdag men då ville jessica vara ledig så jag var snäll och tog hennes pass, men det är ju pengar så!!
LÖN PÅ FREDAG!!!
sen blire ju pdol på lördag, är så satans taggad!!! hoppas på bra väder och king sällskap
hatar att bussen kostar en hel förmögenhet!!? VARFÖR?
hoppas på att johanna kan skjutsa hem oss!!

tänkte bjuda på lite bilder som jag fick av annam, TACK!
   

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0