less

jag är så himla less på denna "sommar"
det är alltså 11 grader ute.....11 grader? nån skämtar!!
min enda lediga helg denna sommar och det är 11 grader ute!!? NEJ!

det har varit en ganska bra helg ändå!
igår var jag först på stan med danne, jag köpte ett knallrosa linne på MQ, mycket fint!
sen så åt jag middag ute i stugan tilsammans med mamma o pappa och våra grannar, mysigt!
skjutsade sedan min bror in till stan, for förbi Ainas där josse och gänget satt o väntade på att få gå på bio
jag drog sedan till sofie där det var fullt hus!
vi käkade popcorn, glass och fruktsallad och såg en film, the heart break kid
den är väldigt rolig hehe
sen for jag och danne därifrån och jag var som på väg hem men då ringer josse och undrar om jag inte ville hänga med dom till josse l
jag gör u-svängen och kör först till max där vi hämtade upp Maria och sedan for vi till Josse l
stannade där nån timme och var hemma vid 2 typ
en mycket händelserik dag!
idag har jag typ nyss stigit upp men jag har hunnit med att baka en KLADDKAKA!
mumssss
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0