livet är en fest

hejhej
i onsdags blev en väldigt händelserik kväll
som jag sa så for vi till båtmuseet och fikade, jag josseb,jossel,danne annam och maria
det blev kladdkaka med grädde,MUMS!
när vi sen vid typ halv 10 var på väg hem så kommer annam på att hon är skitsugen på att gå ut på station
jag känner också peppen så vi bestämde oss för att snygga till oss och sen dra ut
det blev stress hem och sedan cykel till a-torp där vi mötte upp challan och gänget på lite förfest
sen vid 12 så cyklade vi tillbaka in till stan och in på station
det blev en mycket trevlig kväll, skit mycket folk iaf!

igår så jobbade jag och det var nog den segaste dagen ever på jobbet!!
klockan 6 hade vi typ 2 gäster så vi satt typ och rullade tummarna i en timme som kändes som 100år!!!
när jag kom hem ringde jag josse som hämtade mig sedan för vi alla till jossel
vi satt där och tjollrade och insåg sedan att vi var hungriga och som ett tecken så skickade annam ett sms och meddelade att de var på väg till max för att handla mat och undrade om ngn ville ha ngt, det ville vi!
det blev en sjuk beställning, typ 5 guacamole mål, pommes drickor mm
ändå missade dom en pommeslåda så sandra fick ingen mat......
det var iaf supersmarrigt!!
vi åt och hade mycket trevligt och sedan vid halv 12 for vi till trästock för att kolla på the breeze the breath, inte så spännande
det regnade och dom skrek, men det var ändå halv trevligt....

idag är det jobbet som gäller,kommer nog vara stressigt men då går tiden iaf fort!
KOM OCH BADA PÅ VITBERGS!! hihi
sen ikväll blir det trästock på riktigt, kan nog bli kul!
vi ses kanske där
pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0