love is a battlefield

hejjjjj
gårdagen bjöd somsagt på riktigt bra väder och en hektisk dag på vitbergsbadet!
det var seriöst folk överallt!!! har nog aldrig sett det så fullt
att atäda tog som ni säkert kan tänka er en EVIGHET!!!
vi plockade huuur mkt skräp som helst!!
men sen på kvällen så var det åkning i backen som gällde!!
fram med pressenningarna, vatten och såpa och sen bar det iväg
jag josse linn och erica, hahaha, superskoj!!

 

idag har jag också jobbat, inte riktigt lika mycket folk idag men det fanns saker att göra
sen ikväll har jag avrt i ursviken hos danne och käkat middag
Erica ska till småland och blir borta i 3 veckor, BUHU
så vi skulle som umgås ikväll!
det blev middag, chips och satc som är KING!
nu sitter jag ensam hemma och väntar på ett telefonsamtal från min bror som jag tydligen ska hämta.......
känns för övrigt megabra att jag är ledig i helgeeennnnn!!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

Haha jag såg er från mitt fönster :D

2008-07-05 @ 02:50:51
URL: http://nyleen.blogg.se/
Postat av: Linnsi

Påminn mig så ska jag skicka alla bilder ! =D

2008-07-08 @ 14:47:04
URL: http://ljonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0