love

finally är det riktigt sommarväder
inte ett moln så långt ögat kan nå typ!!!
suger ju dock att jag jobber men vafan, jag får ju vara ute iaf!
börjar inte för än klockan 1 idag så jag har stängning, det suger extra hårt!
kommer ju typ vara omöjligt att få ut alla en dag som denna........
sen måste man typ plocka skräp i tusen år också när det har varit mkt folk, bajs!
hoppas typ på regnd där vid 6 så alla far hem hehe
men kom och bada idag vet jag!!
jag är dessutom huuur allergisk som helst idag, både näsan och ögonen bara rinner!!!
det är grymt jobbigt!
en annan sak som var grymt jobbigt var träningen igår?
vad hände, vi löpte seriös löpning för typ första gången i livet,jag dog!
kan dock bero på att jag inte jobbat sådär stenhårt på min kondis nu under sommaren kanske hehehe
aja nu ska jag äta lunch o sen jobbaaa
pusshej

Kommentarer
Postat av: Agnes

vet du vissa har ju faktiskt varit ute och sprungit 5 dagar i veckan ;)

2008-07-24 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0