mina ben!!

okej jag erkänner att jag är dålig på att skriva men jag hinner som aldrig?
plus att min bror har haft datorn på lan så ja
men hursomhelst......
det som har hänt är att jag har jobbat, ganska lugnt pga av det fortsatt dåliga vädret BUHU!!!?
sen har jag, josseb,jossel och annam varit väldigt duktiga 2 dagar i rad!
vi har gått typ 1 mil, och mina ben är idag väldigt onda!
har dessutom skavsår överallt men promenadern har vart mysiga iaf haha
vi gick från jossel som bor vid parkbron till mobackenbadet och tillbaka
väldigt mysiga promenadstigar hihi

ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, det är ju station osv men jag vet inte riktigt om jag pallar
blir nog att umgås med viktor istället hihi :)
har varit ledig idag så josse sov hos mig, vi såg american pie beta house, sjuk film!!!
sen idag bakade vi först en kladdkaka som vi brände, den var svart..............
så det blev att fara på ica o köpa en istället, sen såg vi Chuck and Larry, mycket rolig
vi var rå peppade på bad men vädret suger ju somsagt, vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!!
nu ska jag umgås lite med mina föräldrar som jag typ inte träffat på 1000 år! haha
pusshej

på promenaadd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0