rock to the rythm and bop to the beat of the radio

heeeeej
okej såå dålig på att skriva men jag har jobbat typ hela tiden känns det som.....
sen så händer inte så mycket annat haha
jag har umgåtts med Viktor mest hela veckan, och hunnit vara i josses stuga också, myspys :)
idag är dett jobb som gäller....såklart haha, har haft stängning nu typ hela veckan vilket är väääldigt drygt, men det funkar
ikväll så hoppas jag på att få träffa danne o bella som jag ju typ inte sett på hela veckan tror jag?! haha
så det blir nog braa, sen ska jag fan lägga mig tidigt, har inte sovit så mycket i helgen, känner mig lite sliten!!
hoppas
ju fortfarande (tillsammans med hela svenska folket antar jag?) på solen och värmeen!!!
den måste ju komma snart, det kan ju bara inte fortsätta såhär!!? eller?
nu ska jag fara och jobba....snart iaf haha
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0