SOLEN

äntligen känns det som om sommaren är här!
steg upp klockan 9 idag och har  legat ute och solat ett tag osv
är ju ute hela dagarna på vitberget men pga t-shirt och shorts outfiten så får man ej så snygg bränna haha
passar liksom på att jämna ut den.....
är lite nervös för jobbet idag, kommer att vara grymt mycket folk!
massor med norrmän som pratar så man verkligen inte förstår, plus att dom är sämst på att simma haha
men förhoppningsvis går det bra, har hellre för mycket att göra än för lite, timmarna går typ dubbelt så fort!
vi fick dessutom nya snygga vind overaller igår! HURRA!
fast förhoppningsvis ska vi inte behöva använda dom så mycket.... ;)

ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kommer ju att bli en kanonkväll så jag hoppas att ngn är på lite glassätning vi älven eller ngt!!
jag slutar inte förrän halv 8 men det är nog luungt!
nu bär det av till vitberget, mitt andra hem haha
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0