waisting my time I got nothing to do

har så tråkigt just nu!!
träningen börjar om ikväll, tid 20.00!!?
kan typ inte tänka mig en sämre tid nu på sommarlovet, det är ju som mitt i kvällen!!
SUG
men det ska ändå bli skoj o fara och träna hihi, hoppas bara att ngn är där och att jag inte glömt bort hur man gör (A)
har jobbat två guldpass nu tisdag och onsdag, 08.00-14.30 GULD!
okej jobbigt att stiga upp men vafan tiden går så grymt fort på morron plus att hela dan är ju typ kvar när man slutar!!
hade tänkt sola när jag kom hem men solen hann ju fasen gå i moln....bajja!
var en tväris på stan nu efter maten, köpte en ny seriös super rakhyvel haha
hoppas att det ska hjälpa alla mina skärsår..............
sen ikväll har jag lovat challe och hanna att vara fyllechaffis så jag ska väl flänga runt halva stan o skjutsa dom ner på station osvosv
men då har jag ju ngt att göra iaf!
börjar inte förrän klockan 1 i morrn så det är ju LUUUNGT!
hoppas på bra väder i morrn också, solasolasolaaaa
har dock fåt världens fulaste solbrille bränna i ansiktet.......ser för tääskigt ut så jag får nog ha solglasögon every day från och med nu hehehe
aja nu ska jag typ byta om och cykla upp på mittfälteeet!!
pusshej

vi saknar dig hihi,puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta lugn!! tjejen till höger, är det hon som är rödakorset-kvinnan?:P

2008-07-28 @ 19:54:12
URL: http://sofiaanderssonlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0