back to the beat of the radio

Tjaa
soorry för en dålig uppdatering osv men mitt liv spårar!
jag jobbar 24-7 känns det som haha, helt slut, känns dock bra eftersom att man nästan hör hur pengarna rullar in hehe ;)
nej men i morse hade jag ju simskola 9-12 och se började jag jobba 12 på vitberget till nu halv 7......KORT dag!!
det värsta är att jag typ inte ens är hungrig? kan iofs bero på att maten som väntar är ugnsbakad korv med mos....blä!
Ikväll borde jag fara och träna, kändes jobbigt men det blir nog så ändå, måste ju följa erica haha
hoppas att det börjar bli lite varmare ute nu så att det är kanon väder på midsommar hihii
och stads festennn!!! då blir det kingeling!!
aja nu ska ajg ta tag i min middag, vill typ äta skrov!!! haha men det blir nog äckel korv istället....
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0