free

ledig idag weihoo
fast egentligen så känns det sååå tråkigt pga av vädret!!
det är typ 11 grader mulet och regn, jag gråter!!!
vars är sommaren? det är ju fan inte sant!!!!!! BLÄ!
är det inte bra väder i morrn och på lördag så stannar jag typ hemma!!!!!!
fast nae det gör jag inte haha men ändå
kul att man typ kommer måsta ha långkalsonger!?
hursomhelst, ikväll blire utgång med jobbet
först ska vi typ käka osv på vitbers och sen drar vi ner på stan, hoppas att det blir kul!!
men det tror jag hihi
jag och erica ska dessutom fara o handla tills på lördag osv
kommer bli lite stressigt haha men ja det får gå!
hoppas att min iPod kommer idag!! jag har typ abstinens!!! ÅH!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0