fyndigt

Idag har jag vart på skolan och en sväg på karnevalen som sög som vanligt.....
Var även på vila hudvård och färgade mina ögonfransar, det sved en mängd!!!!
men det vare värt, nu slipper man ju kladda med en massa mascara utomlands när man ska bada osv!
efter det så gick jag en stund på stan och träffade Ebba som var i staan, hihi
det är alltid lika kul att höra om hennes äventyr nere i gbg haha!
hur som helst så shoppade jag en mängd idag!! fast jag ska ju typ lämna tillbaka 3 saker men ändå haha!!
jag hittade svarta bikinitrosor, leggings, shorts, ett linne och en tunika!!
mktmkt bra för att vara annaboman ska ni veta haha!!
när jag sen kom hem så hade jag fått ett brev om att mitt körkort hade kommit så jag tog självklart bilen till posten och hämtade ut deeet!!
fattar inte riktigt hur dom har tänkt dom som gör korten för man ser ju knappt vem som är på bilden?
men men jag såg väl ändå helt okej ut haha
dessutom råder det lite kaos här hemma, vår kära tvättmaskin har gått sönder nu alldeles lagom innan vi ska fara utomlands så mamma jagar runt bland sina kompisar och försöker hitta nån som kan låna ut lite tvätt tid haha
samtidigt ringer pappa efter nån som kan komma och fixa den osv så somsagt, kaos hos familjen boman!!
nae nu ska jag ta tag i mitt liv, ha en bra kväll
pusshej

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha jaha, det förklarar varför din mamma springer in och ut i våran tvättstuga (A)

2008-06-02 @ 21:00:24
URL: http://ljonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0