helg mitt i veckan

Tja
idag har jag jobbat hela dagen!
det var ju som en dag med alla sorters väder!
Regnkläderna har åkt av och på men tro det eller ej, det var badgäster på vitberget även en dag som denna!
Men gud vad det åskade och regnade/haglade ett tag, rutchkanan blev helt översvämmad!!
aja, nuär jag iaf hemma och är nu ledig tisdag och onsdag vilket känns superskönt!!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra? blir nog bara att ta det lugnt!
I morrn ska jag iaf på stan för 1:a gången på typ 100 år känns det som?
måste handla nått att ha på mig, har typ inga kläder som vanligt....kändes grymt skönt att jag typ hade mycket pengar på mitt konto, haha jag trodde att jag skulle vara fattig men tydligen inte!!
sen så insåg jag igår att jag hade 24 obetalda tmmar på simskolan så då blire ju typ 2000kr i lön WEI!
det blir ju som king eftersom att lönen från sommarjobbet får man ju inte för än 27 juli!!! det är SJUUKT länge kvar vill jag meddela!!
aja det löser sig alltid!
ha en bra kväll allaaa
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0