hemma!!

Äntligen är jag hemma!!
Känns grymt skönt, har dock vart och jobbat hela dan vilket ju var döden!!
Men men, resan till Rhodos var grymt braaa
vi har bara solat och badat och sovit osv!!
kändes mindre bra att komma hem hit till skellefteå och det var typ 10 grader!!!!
mitt i juli hallååå?!?!?
Jag är huuur trött som helst, har sovit typ 3 timmar i natt.......
men ja, har fått mitt chema för hela sommaren!
jobbar typ rå sköna tider, börjar typ 12 varje dag!!
sen ska jag ju jobba på vitberget så man får ju som vara ute hela dagarna osv!!
dessutom så verkar det vara skit trevligt folk som ksa jobba osv så det blir nog king!!
nu ska jag vila i min egen säng!!!!
ska visa lite bilder från resan sen osv
pusshej!!

Kommentarer
Postat av: agnes

jag tror till och med du vart lite vimsig där borta, för vad jag vet har vi då bara juni än :O

2008-06-14 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0