kallt

det är alldeles för kallt för att vara slutet på juni månad!!!!
man blir ju deprimerad!
är det inte bättre väder i helgen så vet jag inte vad jag tar mig till haha!



Dagen blev inte riktigt som jag tänkt, tog bilen ner mot stan men då ringer josse och säger att hon ska till josse l och frågar om jag vill med
jag kände att det ville jag så jag vände och körde tillbaka och hämtade min pizza som låg i kylen och plockade upp josefine också!
sen for vi då till josse l där vi delade på pizzan och chillade på hennes rum, myspys
ikväll ringde challe som jag ju typ inte träffat på 100 år känns det som!!?
men hon undrade om vi inte skulle hitta på ngt och självklart ville jag det
så det blir att hyra film och hänga hemma hos mig
som tur är så är min broder borta hela kvällen så vi kan sno hans rum, blir annars lite jobbigt att sitta typ 6st i mitt lilla rum och trycka!!
sen imorrn blir det upp riktigt tidigt för första gången på länge!!!!!
börjar klockan 8, men det känns helt ok, bara skönt egentligen eftersom att då slutar jag halv 3, KING
hoppas dock på bättre väder!!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0