kväll

vi förloradeeee, bajs
men vi var ändå rätt bra och min kära Erica fick ju göra ett mål WEI!
för mig gick det dock inte så bra, vred mitt knä så att jag inte kunde spela, buhu
jag och erica for till Allan och han upptäckte att minisken typ glidit ner så han la till den, och ja det gjorde ganska ont!!
men nu är jag tejpad så om några dagar ska det vara bra igen!
sen så skulle mamma tvätta mina skor idag men dom blev typ ännu skitigare, FAN
mina favvosar som är så grymt sköna, jag ska harom ändå haha!
vita skor blir ju skitiga hur som helst!!
men jag blir lite sur eftersom att dom typ är ett spec tyg som skulle vara så himla lätta o tvätta osv....men men
I morgon går min bror ut 9an så det blir kyrkan+ fika för hela slanten, mysigt!!
nu ska jag sova
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0