nytt liv

Tja
ja som ni ser har jag ju kirrat en ny design hihi
tänkte som att den var lite mera somrig plus snyggare dessutom, är rätt stolt över att jag fixade allt heelt själv!

I dag är jag ju somsagt lediggg♥
Dagen har då spenderarts med Erica på stan!
Nånting måste ha hänt med mig på sista tiden för allt jag gör är typ att köpa köpa köpa numera!!
Idag inhandlades en tröja och en kjol, båda med blommigt mönster och jag har insett att jag köpt ganska mycket blommiga saker på sista tiden men haha, det är ju som så gulligt så varför inte?
Körde bil ner till stan och parkerade ovanför busstationen och kom på efter att jag betalat typ 10kr att vi har ju P-pass!!?
SMART!!? plus att nivet själva lappen som visar hur länge man betalat för osv typ försvann ner under instrumentbrädan hahaha, den gick inte att få upp!!?
Men jag hade då inte fått någon bötre iaf, TUR!
Nu ska jag och min bror snart laga lite middag, pasta med skinksås blir det idaag, MUMS!
sen äre iväg till burträsk för att spela match, Erica jobbar idag så hon är inte med mig den svikaren!!
Men jag ska nog klara mig bra ändå haha, hoppas på vinst, vi har nog ändå chans idag så det känns bra!
Pusshejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0