on call

godafton!
dagen idag vart enormt seg, vi hade typ huuur lite folk som helst!!
kanske inte så konstigt pga vädret.......
men vi sysselsatte oss med diverse andra saker så tillslut var det stängningsdags!
lite nervöst att stänga idag, jag johanna och frida var själva som skulle stänga och alla vi är ju som nya!!
men efter att ha gått igenom listan tusen gånger så insåg vi att vi gjort allt som man skulle haha
dessutom så lyckades jag byta bort min söndag nästa helg så då blire party heeela natten!!!!
jag är så grymt taggad på stadsfesten att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
vi har också fått klartecken om lagfest på lördan så det blir kanoners!!!!!!!

träningen ikväll gick sämst, jag hade ingen lust, var så trött!!!
men imorrn är jag ledigg! satan så lugnt jag ska ta det hahaa
typ inte göra ngt på hela dan!
hare bra
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0