on the road

SOL IDAG!
grymt skönt!! har legat ute på baksidan och läst tidningar och druckit saft hihi
njuter av min sista lediga dag denna vecka.....
jobbar hela midsommarhelgen vilket ju är lite både och
fast egentligen bara grymt värt eftersom att man har 90kr extra i timmen hela helgen!!!
jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, hade ju tänkt städa mitt rum men det kändes inte så peppande i detta väder....
hade dessutom lovat mamma att stryka min klädhög i tvättstugan som ju typ är 1000 meter hög, buhu
aja det löser sig nog!
vad som händer på midsommar är förövrigt oklart än så länge, haha vi har lite svårt att bestämma oss...
men nånting ksa vi nog hitta på, Danne skulle ringa mig idag så får vi se vad vi kan komma överrens om
hoppas bara på bra väder, dock ser det ju ej så bra ut om man kollar väder prognoserna men dom kan ju faktiskt ha fel!!
den som lever får se liksom
nu ska jag ta och lägga mig och sola en stund till, i brist på annat
pusshej

små grodorna små grodorna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0