såå nöjd

okej ber om ursäkt för dålig uppdatering i helgen men jag har helt enkelt inte haft tid
är så grymt nöjd över heela helgen, har haft så sjukt kul
känner mig dock ganska trött och sliten, torsdag fredag och lördag blev kanske lite mycket.....
hursomhelst, torsdagen spenderades med mina trevliga arbetskamrater!
först förfest uppe på vitbergs och sedan utgång, mycket trevligt!!

på fredagen umgicks jag med tjejerna hemma hos Maria!
det var superkul!!
vi drog in mot stan vid 10, soomvanligt hamnade jag på villovägar eftersom att jag MÅSTE prata med typ alla som går förbi?
men tllslut hittatde jag mina friends och det blev europe och annat trevligt!

Lördagen började med jobb mella 12.00-18.30
sen cyklade jag snabbt till erica på alhem där det vankades lagfest!
vi hade sjuukt kul, verkligen super!!
vi spelade ett spel, kubb och bara myste!
king!!
sedan började den väldigt vingliga cykelturen hem...
trodde seriöst att jag skulle ramla och dö men jag lever ju än så att haha
inne på stan så spreds vi såklart men jag träffade mycket trevliga människorrrr
hoppas att ni andra också hade skoj!
här är min helg i pictures,enjoy!!

torsdag
   
Fredag
   
  
lördag
  
  

PUSSHEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0