sommarlov?

Godmorgon, och ja jag har faktiskt nyss vaknat (A)
sov så jävla gott i min egna sängg!!!! helt otroligt haha
hursomhelst, vars är sommaren? det är typ 9 grader ute!!!!!!!?
det kan ju inte vara normalt haha, ball att jobba på vitberget ihelgen? ingen kommer ju att vara där o bada precis............
men men, pengar är pengar!
räknade ut i går att jag iaf kommer vara ledig 18 hela dagar under sommaren vilket ju typ är helt ok ändå!!
räknade dessutom ut att jag kommer tjäna grymma pengarr mohaha!!
det blir nog king!

Idag ska jag bara slappa och göra ingenting!!
fast jag borde verkligen städa mitt rum....vi får se hur det blir med det.......
ikväll har jag dessutom fotbollsmatch haha, kommertyp orka 1 sekund men ja, jag är taggad!!

Här är lite pictures från Rhodos
på väg    
  
     

sådärjaaaa
nu ska jag lägga mig i min säng o kolla på oth
pusshej

Kommentarer
Postat av: jonna

välkommen hem! :D

2008-06-15 @ 00:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0