sommarlov!!!

okej nu har jag gjort min sista dag i 2an på gymnasiet!!
så sjukt, men ändå grymt skööönt
blev ju inte sämre heller av att det är typ 25 grader varmt och stråålande sol ute!
har legat ute och pressat hela dagen!

gårdagen spenderades med alla 91:or som gått ut haha
jag far ju somsagt till Rhodos ikväll plus att AnnaM och AnnaS också är borta imorrn och därför bestämde vi oss för att festa lite igår istället!
Först var vi och kollade på balen, alla var såååå fina!
sen drog vi till AnnaM i boviken där några åt lite mat osv och sen så for vi in mot stan
träffade bella osv och sen gick vi till kyrkholmen!
blev grymt kallt på kvällen men annars är jag ju som nöjd, det var super!
var inte så pigg i morse dock men det har gått bra ändå!!

Ikväll far jag somsagt till Rhodos!!!!!
Har packat det sista nu osv så jag känner mig grymt taggad!!
Är dock lite nervös inför flygresan, hatar starten den är så jävla obehaglig!!!
men bara vi kommer upp  i luften ska det väl förhoppningsvis gå bra!
Vi far tillsammans med typ 3 andra familjer så det kommer nog att bli heelt perfekt, ska sola en mängd!!!
Nu ska jag duschaaaa
pusshej

image181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0