tack

gårdagskvällen blev ju helt perfekt, förutom att min kamera gick sönder, det sög!!!!!!!
men annars var det king!
började med jobb hela dagen och då vare ju typ dåligt väder så vi var som opeppade, men det sprack ju upp och blev kanon!
stressade en mängd hem för att duscha osv och cyklade jag till Josse L, där gjorde vi oss snygga vilket ju tar lite tid...........haha
sen drog vi vidare mot Anton där det var grill och musik och dryck och en egen glassmaskin hade vi också hihi
vi spelade lite kubb osv, mycket trevligt!
sen for vi till Alhem till erica, där var det också trevligt men jag for rätt snabbt på uppdrag till skelleftehamn(!!), uppdraget misslyckades dock, förlåt!!!!
men det blev att jag stannade där ett tag innan Anna M var världens bästa och kom och hämtade!! TACK
en kanonkväll liksom!!
titta på bilderna så fattar ni
   

   
nae hejdå
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0