tid

hejhej
vädret idag har ju varit, minst sagt, växlande haha
först var det rå bra väder= shorts och linne på jobbet
sen blev det lite blåsigt så jackan åkte på, sen blev det mulet så då fick även byxorna vara med i leken
sen vart det typ varmt igen så jackan och byxorna åkte av men sen vart det reeeggn, regnkläderna är så hatade eftersom att alla typ är storlek XXL, jag kan inte gå i dom typ?
men sen blev det varmt än en gång och nu är det ju som kanon väder haha, skumt!!

Satt och lyssnade på lite musik och kom på att för EXAKT ett år sedan var jag och josse i globen och skulle se Justin Timberlake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag önskar verkligen att man kunde spola tillbaka tiden!!, han var KING! gud så bra han var! haha
menmen det är ju trevligt att sitta ensam på stafettgatan också.................eller?

tänker ju inte ens nämna fotbollsmatchen igår btw......så pinsamt dåliga!!

och i morgon äre midsommarafton, och jag ska jobba...
men det blir nog kul ändå hoppas jag!!
jag är typ taggad hihi
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0